Hoog in de lucht, Amsterdam ==> London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Jesper Vos - WaarBenJij.nu Hoog in de lucht, Amsterdam ==> London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Jesper Vos - WaarBenJij.nu

Hoog in de lucht, Amsterdam ==> London

Door: jesperdevos

Blijf op de hoogte en volg Jesper

09 Oktober 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve familie, vrienden, ex-collega's, kennissen en oud klasgenoten.

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de geweldige reacties die ik gekregen heb, de succes wensingen, kaarten en cadeaus voor onderweg.

Ik vlieg momenteel boven London en werd vriendelijk verzocht om mn riem weer om te doen.
Het grote avontuur gaat bijna beginnen, allereerst London, om hier over +/- 9 maanden weer terug te keren, (geen perfecte timing zoals sommige personen beweren, maar gewoon omdat het dan weer tijd word om naar huis te gaan).
Ik zie momenteel al op tegen de reis van het vliegveld naar mijn hostel dat zich ergens midden in London bevindt. Tegen de tijd dat dit bericht online staat, betekend dat wel dat ik daar (veilig) ben aangekomen.
In eerste instantie wilde ik alleen verhalen uploaden als ik zin heb, maar ik heb zojuist in het vliegtuig begrepen dat ik minstens in elk land een bewijs moet leveren dat ik een bepaalde opdracht heb uitgevoerd.

Ik ga nu van London genieten (inmiddels de helft al vanuit de lucht gezien, maar beneden zal het vast nog mooier zijn),

Tot horens, Jesper

  • 10 Oktober 2011 - 21:38

    Ron:

    Haha, London zal je vast wel tof vinden;)

  • 10 Oktober 2011 - 22:07

    Jelle:

    In de lucht zijn ook geen soortgenoten vissen te vinden jasper. Hopelijk is het weer beter dan hier

  • 11 Oktober 2011 - 07:06

    Wessel:

    Ha Maat,

    Jaja nu is het allemaal defenitief hé! Waarschijnlijk heb je je eerste vieze engelse ontbijt al naar binnen zitten duwen en een paar pints de avond ervoor!

    Succes!

  • 11 Oktober 2011 - 08:55

    Mirjan De Vos:

    Hey lieve Jep,
    De eerste bestemming behaald... Maar nu inderdaad je opdracht;)!! Eens kijken of je charmes internationaal zijn...LOL
    Als je een echt Engels ontbijt gaat nuttigen...vergeet de black pudding niet!! Nadien moet je vragen wat het precies is:P!!
    Njoy!!
    Bye MJ

  • 11 Oktober 2011 - 09:24

    W.wilholt@stout.nl:

    Hey Jesper, of je het geloven wil of niet, ik zat gisteren onderweg (in een file) te bedenken of je nu zo onderhand al an het reizen was geslagen. Leuk, start in Londen. Mooie stad veel te zien dus veel plezier! Blijven je volgen!
    Groet Willeke.

  • 11 Oktober 2011 - 15:04

    Bram De Jager:

    columbus hoe is het in londen!
    al vrouwtjes aan de haak? ;p
    feesie was lache. lekker warm bij de kachel. veel plezier in londen jongen.

    groet B

  • 11 Oktober 2011 - 17:38

    Esther Van Bruchem:

    Maak er een onvergetelijke reis van! Heel veel plezier!

  • 11 Oktober 2011 - 19:04

    Tijmen:

    He collega,

    Echt kicke man, lekker london ondekken. Heel veel plezier en wij kijken uit naar je avontuurlijke reisverhalen. Groeten, Tijmen

  • 12 Oktober 2011 - 09:42

    Flo:

    Its simply AWESOME that you are doing this trip now! Take care and take as many wonderful experiences with you as you can...

    btw wouldn't it better to write that blog in english? ^^

    all the best,
    flo

  • 12 Oktober 2011 - 17:04

    Rik:

    Hey Jepstar,

    Kun je je goed vermaken?
    Dat met die pinguin moet echt wel lukken hoor!
    Jammer dat ik er niet kon zijn zaterdag.
    Veel geluk onderweg!

  • 13 Oktober 2011 - 19:07

    Annemarieke:

    Hey lief broertje!!

    Veel plezier in Egypte, ben benieuwd hoe lang je het vol gaat houden...
    Wij overnachten van 3 tot 5 november in Jerusalem en zijn van 6 tot 10 in Eilat, zie je daar!! Have fun en succes met Frankie zijn opdracht!!

    Xx

  • 14 Oktober 2011 - 20:29

    Trudy:

    Hee Jesper,

    Ga je volgen hoor, leuk!
    Zie dat je op tijd terug bent voor Sierre-Zinal, wel oefenen he?

    groetjes

  • 15 Oktober 2011 - 10:54

    Pappa Otten:

    Ben je nu al gecrashed? We horen niet veel van je. Veel plezier.

  • 19 Oktober 2011 - 08:22

    Fianca:

    Hoi lieve Jep,

    Echt super jammer dat ik niet bij je afscheidsfeestje kon zijn, omdat ik nu momenteel in het verre Ghana zit.

    Maar heeeeel veel plezier met je reis en pas goed op jezelf!

    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Jesper

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 119366

Voorgaande reizen:

19 September 2016 - 31 Mei 2017

Around the world 3.0 (English)

19 September 2016 - 31 Mei 2017

Around the world 3.0

18 Mei 2016 - 18 Mei 2017

Around the world 2.0 (English)

24 Januari 2016 - 31 December 2016

Around the world 2.0

10 Oktober 2011 - 24 Juli 2012

Around the World

Landen bezocht: